خانما بستنی از کی به بچه هاتون دادین؟

۳ پاسخ

بشدت قندش بالاس و دکترا تاکید دارن ک ماهی یکی تا دوتا مصرف بشه و اصلا تا دوسالگی ندید ب بچه

من از یازده ماهگی

از ۶.۵ الی۷ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۶ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی