۳ پاسخ

من از ۵ماهو ۱۵روزش بود شروع کردم براش به اندازه اشتهاش دادم هر سری یه کاسه ماست خوری دادم بهش

من که از همون اول یک پیاله دادم😂

از همون ۶ ماهگی بیشتر از ۱ قاشق میدادم ۳ تا قاشق میدادم کم کم زیادش کردم

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۶ ماهگی