از کی باید بیشتر از ۲ قاشق غذا بدم به دخترم؟

۵ پاسخ

من ک از اول زیاد دادم چون گریه میکرد

دکتر پناه میگفت ماه اول ۲ وعده بده هر اندازه که خودش خورد هر وقت دهنش رو بست دیگه و نخواست دیگه نده

امروز پسرمو بردم دكترچكاب ٦ماهگي گف كمكي رو شروع كن برنامه غذايي هم واسع يك ماهش نوشت گفتم در روز چن وعده بدم چن قاشق گف مثلا ظهر دوقاشق بده دوساعت بعد يك قاشق اگ خورد دوقاشق همينجوري كم كم در طول روز بهش بده اينجوري نبس ك مثلا روز اول ي وعدع ي قاشق روز دوم دوقاشق حالا بعضي مامانا اينجوري ميدن ولي دكتر ب من گف اينجوري بدع

هر روز یک قاشق اضافه کردم تا ۷ قاشق
الانم ک دیگه تا جایی ک ببینم میخوره میدم بهش
سیر بشه دیگه روشو برمیگردونه و دهنشو باز نمیکنه

من که کم کم از دو سه روز بعد از اینکه غذا رو شروع کردم زیادش کردم
الان تقریبا یکماه که شروع کردم غذا رو و هرچقدر دخترم بخوره و بیرون نکنه از دهنش بهش میدم غذا
خداروشکر مشکلی هم براش پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی