مامانا پسرم تب داره یعنی

تصویر
۶ پاسخ

نه ۳۷ و نیم به بالا تبه

نه دمای بدن خودشه

نه ۳۷میگن خوبه

ن ۳۸ ببعد تب

نه عزیزم بالای ۳۷و نیم اگه باشه اونوقت میشه تب

سلام نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۱۶ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان اقا پسر مامان اقا پسر ۱۳ ماهگی