اسم بچم بالاخره شد آرنیک☺️🩵

۶ پاسخ

نامدار باشه انشاالله به سلامتی و دلخوشی در آغوش بگیریش🙂‍↔️🩵

خیلی زیبا ... و زیباتر اینکه عربی نیست و ایرانیه 🥰🥰🥰😍😍😍🤗🤗🤗

مبارکه عزیزم ان شاالله به خوشی بیاددنیا🤲🤲

پسر یا دختر🤔

نامدار باشه عزیزم ایشالله زیر سایه پدر و مادر

معنیش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان آوا و آوین مامان آوا و آوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد🩵 مامان کنجد🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 هفته سی‌ام بارداری