سلام دوستان کسی اینجا شیاف استفاده میکنه

۱۴ پاسخ

من🤚🤚🤚

من

بلی.

آره عزیزم امروز دکترم داد شیاف داخل واژینال

من میزنم دکتر گفت فعلا باید بزاری
مقعدی مصرف میکنم

من استفاده میکنم

شماها ک استفاده میکنن درد کمر دارین یان خدای نکرده لکه بیینی

مقعدی بذار

من.

من کمر درد دارم شب بیشتر میشه شیاف از واژن میزارم اشکال نداره دکتر نگفت از کجا

اره من

اره من

از واژن یا مقعدی میزارین

سلام من که ن هنو

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضاومهدیار مامان محمدرضاومهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری