سلام من هنوز درد پریودی و رحم درد دارم طبیعیه بنظرتون؟

۵ پاسخ

نگران نباش عزیزم همه میگن طبیعیه ولی بازم با دکترت مشورت کن منم از اول درد پریودی داشتم از یک هفته قبل یکم دردام بیشتر شد به دکترم زنگ زدم گفت طبیعیه ولی برای اینکه خیالمون راحت باشه شبی یه دونه شیاف پروژسترون گفت استفاده کنم حالا سه روز دیگه نوبتمه برم سونو انجام بده

آره هفته‌ی بالاتر بیشتر میشه عزیزم

اره عزیزم منم هنوز دارم و هرچی هفته هات بره بالاتر بیشتر میشه چون رحم داره بزرگ میشه

آره منم هنوز دارم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری