خانوما صبحونه واس بچهاتون چی میپزید؟

۳ پاسخ

زرده تخم مرغ یا تخم بلدرچین، فرنی، حریره بادام، نون پنیر

نون پنیر با پودر مغزیجات
تخم مرغ یا بلدرچين با کمی روغن زیتون میپزم
سرلاک

ولییییییی نمیخوره😮‍💨😢البته نون را بهتر دوست داره کوچولو میکنم میزارم دهنش

فرنی ، حریره، املت همینا رو میخوره دیکه چیزی نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان مُحَمدپارسا🤰👼 مامان مُحَمدپارسا🤰👼 ۱ سالگی
مامان 👑شاهان 👑 مامان 👑شاهان 👑 ۱ سالگی