۶ پاسخ

خواهش میکنم ،سلامت باشید

زیرناف نزن یه دایرهمیشه هر روز یه قسمت رو بزن

ای جان اشکالی نداره یا بده همسرت یا برو درمانگاه

برو تزریقاتی یکبار واست بزنه یاد میگیری تو گوگلم سرچ کنی هست ،من از اول بارداریم دارم میزنم

پد الکلی بزنید روی بازو به صورت نود درجه فرو کنید تو بازو
من از۱۷ هفته انوکساپاریندمیزنم،یه پا دکتر شدم

توو نت ببین یا ب همسرت بگو ببینه برات بزنه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی