انگور از چند ماهگی میشه ادا

۵ پاسخ

من از شش ماهگی دادم

من میترسم اسهال بشه نمیدم 🙁

بعدم من بادست خودم میزاشتم تودهنش وبعدفشارش میدادم که آبشو بخوره بقیشو پرت میکردم

من میدم یکمی

من از ۷ماهگی دادم چیزی هم نشد😁فقط زیادنده که اسهال نشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱۴ ماهگی