مامانا از چن ماهگی ب بچه هاتون انگور میدین

۵ پاسخ

من ۸ ماهگی بهش دادم
اسهال گرفت
دیگ بش ندادم

من از آخر ۶ ماهگی

میتونی بدی فقط مواظب باش سرما نخورده باشه چون سرماخوردگی رو تشدید میکنه

من دیروز بهش دادم

من چند روز پیش یکمی دادم

سوال های مرتبط

مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان اِلین موفرفری😍 مامان اِلین موفرفری😍 ۱۶ ماهگی