۳ پاسخ

من ۱۷ بود

من این ماه ۲۰داشتم دوتا ۱۷با ۱۶.۱۵.چندتا ۱۱ نمی‌دونم بگیره یا ن

من دو تا بالای ۲۰ داشتم نگرفت قبل عید
الان بازم دارم این ماه
نمیدونم دیگه چی میشه
دعا کنید ب صلاح باشه و بگیره🥲

سوال های مرتبط

مامان ادیان کوچولو مامان ادیان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان جوجه ام🐣 مامان جوجه ام🐣 قصد بارداری