با فولی چند باردارشدید؟؟

۵ پاسخ

دو تا فولی خوب داشتم ۱۸ و ۲۰ و فعلا روز دوم ازاد سازی ام

من فولیکول ۲۲ هنوز باردار نشدم

با فولیکول ۱۶

خانوما دورهمی زنونه داریم توی بله، آیدیو سرچ کنید بیاید گروه😍
khanomaneh۰۰

یه بار با فولی ۱۸ باردار شدم سقط شد
بعد با ۲۱ باردار شدم
این بار رو ناخواسته بود

سوال های مرتبط