دو تا فولی خوب داشتم ۱۸ و ۲۰ و فعلا روز دوم ازاد سازی ام
من فولیکول ۲۲ هنوز باردار نشدم
با فولیکول ۱۶
خانوما دورهمی زنونه داریم توی بله، آیدیو سرچ کنید بیاید گروه😍
khanomaneh۰۰
یه بار با فولی ۱۸ باردار شدم سقط شد
بعد با ۲۱ باردار شدم
این بار رو ناخواسته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.