۱۱ پاسخ

چرا من با اوتمیل میونه‌ای‌ندارم‌خیلیییی بد مزه میشه دخترم اووووق میزنه

پنکیک

بستنی

فرنی انبه

اوتمیل

ماست و انبه

پوره
اوتمیل
پنکیک که عاشقشن
کرپ
کیک

من جو دو سر پرک رو میپزم وقتی که پخت یه کم‌خنک شد انبه رو پوره میکنم بهش میدم انبه یه میوه ای هشت که نباید حرارت ببینه بچتون هم تو سنی نیست که بگم با بستنی یا شیر معجون یا شیک درست کنین

بستنی
اتمیل

من پختم دادم

فکر کنم انبه از ۸ ماهگی مجازی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته ششم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی