۴ پاسخ

شما بچه اول تونه

طبیعیه بخاطر مجرا اشکیشونه

حتما سردی به چشمش خورده

پسر من هروقت باد میخوره به صورتش چشمش اشک میاد

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی