سلام عزیزان فشار ۱۲ رو ۷ یا ۱۳ رو۷ بالاس؟؟؟

۷ پاسخ

من همش فشارم٩

ن خوبه

۱۳ بالا میشه ولی از ۱۰ تا ۱۲ اونم روی ۶.۷ اوکیه

اره یکم

یکی دو بار نه ولی اگه همیشه بالا ۱۳باشه باید بررسی بشی

منم اونروز ۱۳ بود دکترم گفت مشکلی نیست رعایت کن

١٣ک بالاس

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان حسین 🤰🏻 مامان حسین 🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری