۷ پاسخ

من مینی واش فریدولین۳کیلویی طرح سرشیشه ای گلدار خریدم دوساله دارم واقعا راضی ام

من سر پسرم گرفتم خیلی بدردم خورد

من ۳ کیلویی دارم خیلی هم راضی ام ازش تقریبا هر روز استفاده میکنم

من گرفتم خیلی راضی ام یه ساله دارمش خیلی تمیزوسریع میشوره ‌خشک میکنه عصای دسته واقعا

من ۳.۵کیلویی گرفتم

نه من فعلا قصدی برای خریدش ندارم

جا باشه اتفاقا مینی واش کلا خوبه،برا لباس بچه،لباس زیر یا بعضی لباسا که با دست میخوای بشوری

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سورِنا🦁 مامان سورِنا🦁 هفته بیست‌وهفتم بارداری