مینی واش چ برندی میگیرین؟

۳ پاسخ

فریدولین

من خریدم و به نظرم ارزش خرید نداره .مگر اینکه تمام اتوماتیک بخری

من‌ نخریدم چون توضیحاتش رو که شنیدم اصلا ارزش نداره و الافی داره چونومثل ماشین لباسشویی کار نمیکنه باید بالا سرش باشی
واسه همین مینی واش مسافرتی خریدم ک تو مسافرت لازمم بشه

سوال های مرتبط

مامان تربچه🍬 مامان تربچه🍬 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان آقاپسر👶🏻 مامان آقاپسر👶🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی