دخترا شما هم تو ۹ هفته درد پهلو داشتید

۸ پاسخ

تو‌بارداری همه جای ادم درد میگیره یه جاهای ناشناخته از بدن درد میگیره که نمیدونی این اعضا رو داشتی 🤣

اره عزیزم پا درد هم کم کم میشی

سلام عزیزم شما همون ماه که امپول زدید باردار شدید؟؟؟

اره،توبارداری اگه شاخ درنیاریم شانس آوردیم😅

اره طبیعیه
تازه استخون وسط باسنمم درد میکنه😂

اره من پهلو چپم

اره من هنوزم دارم

درد پهلو و زیر شکم طبیعه مخصوصا اوایل

سوال های مرتبط

مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شیرین مامان شیرین هفته چهلم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری