دخترا کسی تو‌ هفته 12 درد پهلو داشته؟

۵ پاسخ

بارداری خودش هر روز ی داستانی داره.من تا الان هرروز زیر دلم پهلوی راستم درد میکنه همش احساس میکنم بچه انقدر اومده پایین که داره میفته همش سنگین زیر دلم و درد داره.اگه دردش خیلی خیلی شدید نیست گرم کن شاید خوب بشه

دکتر گفت سرما خورره.اخه من سنگ کلیه دارم سرما که بهش میخوره دردش بدتر میشه

منم دارم

من خودم درد پهلو داشتم پهلوی راستم.بیشتر به خاطر اینکه پهلو سرما بهش میخوره یا اینکه گاز داخل روده ها که زیاد میشه پهلو درد میگیره

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیا و لیام مامان لیا و لیام ۴ ماهگی
مامان معجزه🥰
پناه💗 مامان معجزه🥰 پناه💗 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری