۵ پاسخ

من کلا قرصامو قطع کردم چون وزنم رفت بالا فقط گفت ک قرص اهن قطع نکن

اره بمنم گفت

نه کسی به من چیزی نگفته
من اکتی ناتال پلاس میخورم امگاش رو یه روز در میون

به من که نگفتن دارم میخورم فرادهم زایمانمه

این سوالم منم هست

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۳ ماهگی