۳ پاسخ

من چون دخترم وزن نمیگرفت

مننن
چون رفلاکس داشت زودترشروع کردم بچم بهترشد

بهتره تا شش ماهگی صبر کنید
چون باید بافت معده و روده تکمیل بشه
زودتر بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهااااام♡♡ مامان دوقلوهااااام♡♡ هفته بیست‌وسوم بارداری