خانما شیر خشک چی خوبه بخرم؟

۶ پاسخ

اپتامیل میگن خیلی خوبه

من نان هم میدم دلش زیاد کار می‌کنه

اپتامیل میدم راضیم

نان ۱

اپتامیل خیلی عالیه من نان بهش دادم دخترم یبوست گرفت ولی آپتامیل عالی بود براش

من شنیدم اپتامیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی