خانومای گل اگه خربزه بخورم گلو درد ام بدتر میشه ؟

۷ پاسخ

وای نخوریا خیلی بدتر میشی

عزیزم اگه سرماخوردی نخور اذیتت میکنه

شک نکن

بخور ولی از روش چند تا سریع خرما بخور یا چایی نبات

بله آلرژی زاهس

صد در صد

بله عزیزم نخوری بهتر

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی