۷ پاسخ

سلام من دوماه رژيم پسرزايي گرفتم و الان ماه آخرمه هركسي تجرّبه داره بهم بگه دعا ميكنم

نه بابا من همیشه اول ارضا میشم بعد همسرم،چ اون بارداری چ این دوقلوها سه تاشون دخترن

من هیچی رو رعایت نکردم چون اصلا اقدام نبودم😅ولی اینو میدونم همیشه من اول ارضا میشم

ارع عزیز صحت داره
البته اول باید خدا بخاد تا خدا نخواد نمیشه
قبل اقدام من رژیم گرفتم و اون چیزی که میخاستم خدا بهم داد شکرخدا

بیشتر به ژنتیکه

خیر صحت نداره

حس میکنم ربطی نداره

سوال های مرتبط