سلام من دوماه رژيم پسرزايي گرفتم و الان ماه آخرمه هركسي تجرّبه داره بهم بگه دعا ميكنم
نه بابا من همیشه اول ارضا میشم بعد همسرم،چ اون بارداری چ این دوقلوها سه تاشون دخترن
من هیچی رو رعایت نکردم چون اصلا اقدام نبودم😅ولی اینو میدونم همیشه من اول ارضا میشم
ارع عزیز صحت داره
البته اول باید خدا بخاد تا خدا نخواد نمیشه
قبل اقدام من رژیم گرفتم و اون چیزی که میخاستم خدا بهم داد شکرخدا
بیشتر به ژنتیکه
خیر صحت نداره
حس میکنم ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.