۲ پاسخ

ازمایشت نرماله فقط ویتامین دی کمه

نه گلم از ۱ تا ۸ باید باشه برای شما ۲ هست
خوبه
۲ دهم یا همون ۲۰ صدم

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۳ سالگی
مامان شایلین عزیزی مامان شایلین عزیزی ۴ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد ۱ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام ۴ سالگی