۳ پاسخ

عزیزدلم علائمش چی بود بعد آزمایشش چجوری بود

عزیزم علائمش چی بود؟ دختر من فردا اندوسکوپی داره دکتر گفت شاید میکروب معده باشه

بله جواب منفی بوده نداره میکروب

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۳ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد ۱ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام ۴ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نوزدهم بارداری