خانما از این هفته به بعد دیگع بچه نمیچرخه؟

۱۰ پاسخ

سلام عزیزم ♥️
تا لحظه آخر میچرخه

اره میچرخه

چرا من هفته پیش سونو بودم بریچ بود در حالی ک هفته قبلش هم سونو بودم سفالیک بود الان نمیدونم چیه

من هفته ۳۲ رفتم سونو بریچ بود همچنان بریچ مونده🥴

واس زندادش من ماها اخرش بریچ شده بود باز دوباره چرخید سفالیک شد دقیقا روزای اخر تو ماه اخر شاید اگ زیاد تحرک نباشه نچرخه

میچرخه من بچم ۳۱ هفته سفالیک بود الان دوباره بریچ شده بازم خداکنه تا ۳۶ هفته که سنو دارم سفالیک باشه

من ۳۲ به بعد چرخید

هنوز چرخش داره معلومم نی شایدم نچرخه .
بجه من که سفالیک شد دیگه نچرخید

برا من چرخید

تا ۳۷ میچرخه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان پسر کوشولو مامان پسر کوشولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی