پرزانتاسیون : variable ینی چی چطوره ؟
امکان داره بچرخه من هفته ۳۴ بریچ شد عرضی هفته ۳۸سفالیک شد باز
احتمالش خیلی کمه که بچرخه
برای منکه ازاول نچرخیده و همش سفالیک بود
از منم بود دیگه بچرخید اما سونوی آخر دارم انشالله چرخیده باشه سز بشم 🥹
برای من نچرخید دیگ هنوز سفالیک دیگ هفته بعدم زایمانمه
برا منم از اول سفالیک بود هنوز ک نچرخیده
دیگ فک نکنمم بچرخه
نه من از آنومالی سفالیکه🥲
برای من که از اول سفالیک بود تا همین الان نچرخیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.