مامانا من 31 هفته رفتم سونو رشد بهم گف بچه سفالیکه یعنی دیگ نمیچرخه؟

۷ پاسخ

ن احتمالش خیلی کمه

من ۳۰ هفتگی سفالیک بود تا الانم سفالیکه نچرخیده

احتمالش خیلی کمهه

تا ۳۴-۳۵ هفته احتمال اینکه بچرخه زیاده

من تو۳۴هفته چرخید😂😂😂

من از ۲۵ هفته دخترم سفالیک شد تا همین الان،پریروزم که رفتم سونوی بیوفیزیکال و رشد گفت سرش کامل اومده تو لگن

منم همینم
دکتر گف 99 درصد دیگ نمیچرخه
یه درصد امکان داره بچرخه
اگ بریچ باشع ممکنه بچرخع ولی سفالیک ن

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد