۳ پاسخ

من ۳۰هفته رفتم سفالیک بود ۳۷هفته هم رفتم همینجوری بود

بچه من ۳۲هفته سفال بود من خودم حس کردم بچه تو ۳۴تو شکمم چرخید ۳۶هفته که سونو داشتم دکتر گفت بریچ شده

من 30 هفته بریچ بودم 34 هفته شدم سفالیک

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ایلی و ایلیا مامان ایلی و ایلیا ۵ ماهگی