۳ پاسخ

بریچ بود
دوباره ۳۶ هفته رفتم بریچ بود

من سفالیک بود ولی زایمانم سزارین هست

36 هفته هم رفتم سفالیک بود الان دوباره بریچ شده هی دور میزنه بچم😂 فک کنم تا هفته اخر باید برم هی سنو😂

سوال های مرتبط