من هنوزم بچم سفالیکه یعنی دیگ نمیچرخه!؟؟؟

۴ پاسخ

فععک نکنممم

نه دیگه

ن تا۳۴ می‌چرخه

نه دیگه فکر کنم

سوال های مرتبط