تو واكسن چند روز كمپرس گرم گذاشتين و چندبار؟؟

۴ پاسخ

نزاشتم اصن

من نزاشتم

روز اول سرد بذار. فرداشم گرم

من نذاشتم اصلا
همون ساعتای اول کمپرس یخ گذاشتم یکی دوبار

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 ۱۶ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی