۲ پاسخ

اره تنها شیرخشکی ک ب دختر من افتاد و وزن داد ، ولی هرچی میگردم دیگه نیست...از ی داروخونه هم خریدم ک تقلبی بود...
الان نمیدونم چی بدم بهش..

من میدم راضیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی