۴ پاسخ

اهوم.دخترا منم فقط شیر.اینقد غذا دادم فقط ریختو پاشیدن نخوردن خستم

فکر میکردم فقط مشکل منه ک دخترم غذا نمیخوره هیچ جوره😭😭 بیچاره ما مامانا همش باید ی موضوعی باشه ک بخاطرش حرص بخوریم🥲

پسر منم این جوری‌بود مولتی ویتامین میدم بهتر شده کمی غذا میخوره

دختر منم دقیقا اینجوری بیشتر از دوقاشق نمیخوره

سوال های مرتبط