اهوم.دخترا منم فقط شیر.اینقد غذا دادم فقط ریختو پاشیدن نخوردن خستم
فکر میکردم فقط مشکل منه ک دخترم غذا نمیخوره هیچ جوره😭😭 بیچاره ما مامانا همش باید ی موضوعی باشه ک بخاطرش حرص بخوریم🥲
پسر منم این جوریبود مولتی ویتامین میدم بهتر شده کمی غذا میخوره
دختر منم دقیقا اینجوری بیشتر از دوقاشق نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.