۴ پاسخ

عزیزم دردی که با استراحت خوب بشه خطر نداره
منم الان درد پریودی دارم
شبا باسن و کشاله رانم میگیره باید پهلو عوض کنم ولی طی روز خوبم

دائمه؟؟

حتما برو بیمارستان چکاب
درد رو باید جدی گرفت

اگه خیلی شدید حتما دکتر برو ولی اگه میگیره ول میکنه داره رحمت بزرگ میشه ولی بازهم زنگ بزن از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد