۳ پاسخ

بادش میزنم با بادبزن سرش بنده البته مستقیم باد نمیزنم فاصله میدم ازش باهاش حرف میزنم ب شکم میزارمش

تو بالکن میشینم بازی میکنم باهاش

من میخابونمش 😂

سوال های مرتبط

مامان نینی🐣 مامان نینی🐣 ۷ ماهگی
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی