روتین دماغ نویان😂❤️

تصویر
۵ پاسخ

من اینارومیبنه جیغ میزنه🙃🥺

وای داستان هر روزه دختر من، نمیدونم چرا انقدر بینیش میگیره، صبحا بخاطر گرفتگی بینی از خواب می پره دیگه نمیتونه بخوابه، انقدر این موضوع خسته ام کرده دلم میسوزه انقدر سر یه چیز الکی انقدر اذیت میشه😢

فین گیر زیاد استفاده نکن به سینوساش آسیب میزنی منم هر روز استفاده میکردم دکترم دعوام کرد الان فقط قطره میریزم

میذاره فین گیر استفاده کنی

عزیزم منم بچم ۱۶ روزشه دماغش خش خش می‌کنه موقعه خواب اینا از اون قطره سمت راستی بهش میدم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان چراغ خونه. مامان چراغ خونه. ۱ سالگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان مسدود مامان مسدود ۱۶ ماهگی
مامان 🌙اَســــراء🌈 مامان 🌙اَســــراء🌈 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری