اولین نقاشی آدمک🤣
بماند به یادگار

تصویر
۴ پاسخ

خیلی خوب کشیده پسر من که فقط خط خطی میکنه

😅😅😅👏🏻👏🏻

میخوای تفسیرش کنم؟

سلام ،عزززیزم چه بامزه کشیده خداحفظش کنه❤️

سوال های مرتبط

مامان شهریار🦩🥑🍯🧿 مامان شهریار🦩🥑🍯🧿 ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ سالگی