۵ پاسخ

حتما نقاشی هاشون ارزیابی کنین .
الکی رد نشین کلی مفهوم داره نقاشی که کشیده دهن نداره رنگ ابی هم استفاده کرده .

باریکلاااااا. شبیه مادرشوهرم شده دمش گرم

دخترمنم اینارو کشیده میگه مامان باباروکشیدم

تصویر

عزیزم🥹😍خدا حفظش کنه الان چه قندی تو دل شما اب شده😍

عزیزممم🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه🍬🍭 مامان خاله ریزه🍬🍭 ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ سالگی
مامان سیده زهرا مامان سیده زهرا ۴ سالگی