بماند به یادگار از اولین مدرک پسرم😍🌱

تصویر
۶ پاسخ

یاد سرتیفیتیته نقی افتادم 😂

عزیزم کجا ثبت نام کردی

کلاس اسکیت نوشتی مدرک دادن .. من دخترم تازه خریدم اسکیت مربی گرفتم داره یاد میگیره ... کجا باید ثبت نام کنم مدرک بگیره

برای اسکیت باید یکماه برن کافیه یاد میگیرن

ای جان موفق باشه🌺
پسر منم گیر داده برم اسکیت نمیدونم میتونه تو این سن یاد بگیره یا نه

افرین بهش 😍😍

سوال های مرتبط

مامان سیده زهرا مامان سیده زهرا ۴ سالگی