یاد سرتیفیتیته نقی افتادم 😂
عزیزم کجا ثبت نام کردی
کلاس اسکیت نوشتی مدرک دادن .. من دخترم تازه خریدم اسکیت مربی گرفتم داره یاد میگیره ... کجا باید ثبت نام کنم مدرک بگیره
برای اسکیت باید یکماه برن کافیه یاد میگیرن
ای جان موفق باشه🌺
پسر منم گیر داده برم اسکیت نمیدونم میتونه تو این سن یاد بگیره یا نه
افرین بهش 😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.