۸ پاسخ

الان افتادم به خوریزی شدید، متاسفانه سقط شد

من که شیاف پروژسترون میزنم واسه لک برام دکتر داد حالا کمرمم بهتر شده

من از شما یه هفته پایین ترم ولی کمردرد و دل درد دارم گاهی نافمم درد میکنه🥲

دلدرد داشتم یبارم لکه داشتم شیاف پروژسترون زدم دیگ خداروشکر نداشتم تا الان ولی کمر درده هنوز هست

پس من چرا هیچ علائمی ندارم فقط اشتهام بازشده غذا میاد به ذهنم دلم میخواد

من دل درد پیریودی دارم بالکه قرمز😭😭😭😭خیلی میترسم

دل درد سمت راست شدید میزنه به پهلوم 😭

لکه بینی نه ولی کمردرد خیلی دارم من

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی و تو دلیهام مامان علی و تو دلیهام ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سیزدهم بارداری