بعد از سرکلاژ خداروشکر همه چی خوب بود

تصویر
۶ پاسخ

چجور بود چقد موندی بیمارستان

۲۱ هفته سرکلاژ شدی؟

ان شاالله عزیزم بغلش کنی

ایشاا.. از این به بعدم خوبه

انشالله بسلامتی بگذرونی این چندماه رو هم

سالم و تندرست بغلش کنی 😘😘 سالم باشید

سوال های مرتبط

مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری