خانما انگور خوردنش ضرر نداره؟

۷ پاسخ

پس چرا دکتر من گفت اصلا نخور؟!!!🤔🤔🤔🤔

فک نکنم من که میخورم

نه اتفاقا عالیهههه.ولی چون خیلی شیرینه مراعات کن

خیلی هم مفید هست منتهی یکم قندش بالاست من صبح ها میخورم یکم احتیاط کن

نه چ ضرری 😐فق تو هر چیزی باید حد تعادل رعایت کنی خیلی نخوری

نه فکر نکنم

نه اصلا اتفاقا خیلی هم مفیده

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی