خانما یه دستور سوپ جو خوشمزه بگین

۱ پاسخ

من اول یه پیاز کوچیک تفت میدم داخل کره بعد هویج ها را نگینی ریز خورد کردم اونو بهش اضافه میکنم قشنگ رنگ هویجو پس میده نارنجی میشه بعد یه کم رب بهش اضافه میکنم آب جوش میریزم یه کم که جوشید، سیب زمینی ها و دوباره نگینی خورد میکنم بهش اضافه میکنم، جو اضافه میکنم و در آخر آب مرغ اضافه میکنم ، نمک و آبلیمو هم آخرسر میریزم زیرشو خاموش میکنم
نوش جونت 😅

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی