۵ پاسخ

سبزی سوپ و هویج حتما باید باشه

سوپ یادندارم🤣🤣🤣

من همیشه سوپ جو درست میکنم خیلی خوشمزه میشه
جو هارو اگه از قبل نم کنی ک چ بهتر
ولی اگه هم نم نکردی عیب نداره
بریز تو قابلمه پر آب کن زیرشم شعله متوسط بزار بجوشه درشو نزار از سر میره
وقتی کاااااامل کامل پخته شد
هویج هاتو نگینی ریز خورد کن
پیاز داغ کن یکم ک پیاز ها وا رفت هویج رو بهش اضافه کن اجازه بده باهم تفت بخورن
وقتی هویج ها نرم شد یکم زردچوبه و فلفل بهش بزن
تا بوی خامی زردچوبه گرفته بشه بعد بهش رب اضافه کن و قاطی جو ها کن
حواست باشه روغن پیاز داغت رو کم بزنی که روی سوپت چربی نشینه بد میشه
وقتی با ملاقه هم میزنی باید اندازه جو و اندازه هویجت باهم برابر باشه تقریبا
اگه داشتی یکم فلفل دلمه نگینی کن بریز داخلش نداشتی هم واجب نیست
تو این مرحله میتونی قارچ هارو هم اندازه ای ک دوست داری ورقه ای کنی بریزی داخل سوپ
فقط حواست باشه اگه قارچ زدی یکم هم آبلیمو بلافاصله بعدش بزنی که قارچ ها سیاه نشن
میتونی هم کلا قارچ حذف کنی
میتونی یک سینه مرغ هم ریز ریش ریش کنی بزنی توش ولی من خودم از عصاره های مرغ الیت استفاده میکنم یه دونه رو پودر میکنم داخلش میزارم سوپم کاااامل جا بیفته
نیم ساعت آخر پخت جعفری خورد شده میزنم چون اگه زودتر بزنی جعفری ها سیاه میشن و شکل و شمایل خوبی توی سوپ نداره
من خودمم از زرشک توی سوپ خیلی خوشم نمیاد ولی بعضی ها میزنن

از آخر سر هم که لعاب داد و قشنگ جا افتاد نمکش رو اندازه کن
محشر میشع
دقیقا میشه مثل سوپ های رستورانی

همه رو قاطی کن بدار ابپز شه.بعد با مخلوط کن،بجز مرغو چون ممکنه استخون داشته باشه،خردش کن.سرااخر مرغ ریش ریشم اضافه کن بااب و ادویه بذار بجوشه سبزیم بریز

چرا نمیشه؟ من خیلی زرشک میخورم. دو مشت زرشک تو غذا مگه چقدره؟؟؟ حالا که شما دیگه ۲۸ هفته هم هستی 😀

سوال های مرتبط

مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری