بچه ها ازمایش قند من اوکیه؟

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم
مرحله دومتو با گلوکز دادی یا صبحونه؟

اره خوبه

چجوری جوابشو آنلاین گرفتی؟

خوشبحالت☹️😭
واسه من خیلی بالااااس

بله عزیزم نرماله

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرداد مامان فرداد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی