۸ پاسخ

اگ گرم کنی برا یبوست بهتره

هرطور میلت میکشه

سرد چون پاستوریزس دیه

من باعسل پودر بادوم میزارم رو کتری داغ بشه میخورم صبحا بعد صبحانه

و همچنان میخورم

من همیطو میخوردم

اگر تهوع نداری گرم کنی هضمش راحت تره

نیاز نداره .مگر سرد دوستنداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری