۱۰ پاسخ

با دبه سر میکشم

من گرم میکنم اما جوش نمیذارم بشه درحد ولرم چون سرد باعث دلپیجه میشه

هر جور دوست دارید من دوست دارم پاستوریزه بخورم

نمیگم مشگل داره اما برای سلامتی بچه چیز های مفید خوب لبنیات ن پاستوریزه

پاستوریزه خوب نیست فقط لبنیات شیر ماست خیلی خوب

لبنیات خوب چون پاستوریزه مواد نگهدارنده میزنن

تو بارداری شیر پاستوریزه خوب نیست

من گاهی گرم میکنم‌ گاهیم سرد میخورم

من خنک میخورم گرم دوست ندارم

همینجوری هم میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری